Αρχική Ροή Κύρια Ειδησεογραφία Με λιγότερους Χορηγούς φέτος ο Παναιτωλικός

Με λιγότερους Χορηγούς φέτος ο Παναιτωλικός

0
Χορηγοί Γηπέδου
Χορηγοί Γηπέδου

Το πρωτάθλημα οδεύει προς την τέταρτη αγωνιστική, για τον Παναιτωλικό όμως είναι σα να μην έχει ξεκινήσει ακόμα. Η ομάδα έχει μπει με τον χειρότερο τρόπο στην αγωνιστική περίοδο 2019-2020, αλλά δεν το έχει κάνει αυτό μόνο στο αγωνιστικό κομμάτι.

Πριν προχωρήσετε σε αυτά που θα αναλύσουμε πιο κάτω, θα σας προτίναμε να κάνετε μία στάση στο άρθρο που γράψαμε πέρυσι για τις Αναιμικές Χορηγίες του 2018. Είναι σημαντικό να αποκτήσετε πρώτα μία εικόνα για το που βάδιζε ο Παναιτωλικός τα προηγούμενα δύο χρόνια και να δούμε μαζί που βαδίζει στην τρέχουσα περίοδο.

Ξηλώθηκαν οι Χορηγοί πίσω από το τέρμα

Όταν είδαμε τα δύο φιλικά του Παναιτωλικού στο γήπεδο, η εικόνα ήταν ίδια με το 2018-2019. Οι ίδιοι χορηγοί που στήριξαν τον Παναιτωλικό όλη την προηγούμενη περίοδο ήταν εκεί, ο Αϋφαντής πίσω από το τέρμα, και οι Βασιλείου, Λαϊνά, Medicon, Nova Group, Μπινιάρος, Volton, Μπίμπας και Mammouth Strom στα δεξιά. Περνάνε μερικές βδομάδες και φτάνουμε στον πρώτο επίσημο αγώνα του Παναιτωλικού μέσα στο κλουβί με την Ξάνθη και οι χορηγοί έχουν εξαφανιστεί, όπως βλέπουμε στο στιγμιότυπο πιο κάτω.

Παναιτωλικός-Ξάνθη
Παναιτωλικός-Ξάνθη

Είναι απορίας άξιο πώς καταφέρνει ο Παναιτωλικός να είναι μονοπώλειο σε όλη την Αιτωλοακαρνανία, η μοναδική ομάδα στη Δυτική Ελλάδα που παίζει στην Α’ κατηγορία και να μην έχει χορηγούς.

Σε ότι αφορά τους χορηγούς πίσω από την μικρή κερκίδα, οι θέσεις εκεί συνεχίζουν να φιλοξενούν τοπικές επιχειρήσεις και στις 8 θέσεις διαφήμισης που υπάρχουν, χωρίς όμως να γνωρίζουμε εάν έχουν μειωθεί ή αυξηθεί οι απολαβές του Παναιτωλικού. Οι επιχειρήσεις είναι σχεδόν όλες ίδιες με τις προηγούμενες, με ίσως μία αλλαγή, η οποία φαίνεται να είναι μόνο στο πλαίσιο, κείμενο και χρώματα του διαφημιζόμενου.

Givova, Car.gr και πάλι Emileon;

ΠΑΣ Γιάννινα Χορηγοί Φανέλας
ΠΑΣ Γιάννινα Χορηγοί Φανέλας

Μετά τη Legea για το 2017 και τη Zeus για το 2018, πήρε σειρά η Givova για να ντύσει την ομάδα. Μπορεί να μη χορηγούν πουκάμισα στον Παναιτωλικό αυτές οι εταιρείες, αλλά σίγουρα τις αλλάζει σαν αυτά. Σειρά στη μπροστινή πλευρά έχει το σορτσάκι, όπου εκεί φιλοξενείται η εταιρεία avance και κάπου εκεί τελειώνει το θέμα των μπροστινών χορηγών.

Χορηγός Φανέλας πίσω
Χορηγός Φανέλας πίσω

Στην πίσω πλευρά έχουμε τον προηγούμενο μεγάλο χορηγό του ΠΑΣ Γιάννινα, όπως βλέπουμε και στη φωτογραφία πάνω. Ο λόγος γίνεται για το Car.gr, το οποίο με τον υποβιβασμό της ομάδας των Ιωαννίνων, ήρθε να διαφημιστεί στον Παναιτωλικό, στην πίσω πλευρά της φανέλας. Ο ΠΑΣ πέρυσι, μιας και αναφέρθηκε στην περίπτωση του Car.gr, είχε 3 χορηγούς στο προστινό μέρος, Βίκος Cola, Car.gr και τη Dole στο σορτσάκι και στο πίσω μέρος είχε τη Βίκος Cola στη φανέλα και την interwetten στο σορτσάκι. Ο ΠΑΣ φέτος είναι στη Β’ και ο Παναιτωλικός στην Α’.

Η απουσία μεγάλου χορηγού για άλλη μία χρονιά στον Παναιτωλικό ίσως σημαίνει ότι θα πρέπει να επιστρέψει το Emileon στη φανέλα. Πέρυσι στις πρώτες πέντε αγωνιστικές ο Παναιτωλικός δεν είχε κανέναν διαφημιζόμενο στο θώρακα και για αυτό το λόγο η διοίκηση αποφάσισε να βάλει από την έκτη αγωνιστική και μετά το Emileon. Φέτος, βρισκόμαστε ήδη στην τρίτη αγωνιστική και ο Παναιτωλικός βαδίζει στα ίδια βήματα. Το μόνο που μένει να δούμε είναι το πότε θα πάρουν απόφαση ότι μάλλον και πάλι το Emileon θα μπει στη φανέλα.

yellow power

Η επαναφορά του yellow power στην κυκλοφορία μπορεί να έχει γίνει για λόγους εμπλουτισμού της συνολικής εμπειρίας του φιλάθλου στο γήπεδο, αλλά μπορεί να έχει γίνει και για λόγους συμπλήρωσης των εσόδων του Παναιτωλικού. Κανένας δεν αμφιβάλλει ότι ένα έντυπο για την ομάδα, τα νέα της και τους παίχτες της κάθε άλλο παρά ευπρόσδεκτο είναι και ελπίζουμε ότι αυτός είναι ο σκοπός της κυκλοφορίας του και όχι κάτι άλλο.

Όπως και να έχει δε μας είναι σίγουρο για πιο λόγο αναστήθηκε φέτος το yellow power, αλλά δε θα μπορούσαμε να το αφήσουμε απ’ έξω σε μία τέτοια συζήτηση. Ο Παναιτωλικός ζητάει για τη διαφήμιση μέσω του yellow power 100 ευρώ για το ημισέλιδο και 200 για ολόκληρη τη σελίδα. Το κόστος διαφήμισης για όλα τα τεύχη της χρονιάς, μαζί με τις εκπτώσεις, είναι περίπου στα 1700 ευρώ. Με αυτά τα στοιχεία όλοι μπορούν πλέον να υπολογίσουν τα έσοδα από το περιοδικό, τα οποία σε καμία περίπτωση δε μπορούν να αντικαταστήσουν μία καλή συμφωνία με μία μεγάλη επιχείρηση.

Τέλος, για τον Παναιτωλικό υπάρχει μία περίοδος χάριτος με το πολύ καλό συμβόλαιο που έχει με την ΕΡΤ. Οι υπεύθυνοι προώθησης της ομάδας δεν ιδρώνουν και πολύ μιας και για τα δύο χρόνια που είναι στην ΕΡΤ, ο Παναιτωλικός θα έχει ένα πολύ καλό συμβόλαιο που θα ισορροπήσει λίγο την κατάσταση, αλλά όλα έχουν ένα τέλος. Το καλοκαίρι του 2020 δεν είναι πολύ μακρυά και ο Παναιτωλικός, με ή χωρίς τις άλλες ομάδες που είναι στην ΕΡΤ, θα πρέπει να βγει στην αγορά και να ψάξει για τηλεοπτική στέγη.

Leave a Reply

  Εγγραφή  
Ειδοποίηση για